2012. április 10., kedd

"Új" kezdetek


Hogy miért új? Mert nem itt kezdtem a blogolást, a blogger.hu-n kezdtem bele először az írogatásba, és onnan másoltam át a dolgokat ide, mert ez a fajta jobban tetszik, és azoknak is blogspotja van, akiket követek. Többnyire. Először át akartam exportálni, de a blogger nem adott lehetőséget arra, hogy ezt megtegyem, míg itt erre is van lehetőség. Aztán Ostika barátnőm is elkezdett blogolni, és mivel neki nem volt lehetősége arra, hogy feltöltse az írásait a blogra, engem kért meg, hogy rakosgassam fel a dolgokat a blogjára. Hamar megismerkedtem hát ezzel a fajtával és sokkal inkább tetszett, mint a másik, és most itt vagyok.
Most kicsit arról is írok, mit is találhattok itt: az oldalam széles körben fog foglalkozni a világ dolgaival, legyen az egy hír amit olvastam, egy film amit láttam, vagy egy zene amit hallottam. De mivel imádok írni (ezt a bemutatkozásomban olvashattátok), valószínűleg egy-két novellámmal is megismerkedhettek majd (jelenleg nincs is több).


Remélem jól szórakoztok majd!


Cofotka voltam ;-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése